Toimitus- ja sopimusehdot
Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitus- ja sopimusehtoihin.
Nämä toimitus- ja sopimusehdot ovat voimassa 1.12.2021 alkaen.
Verkkokauppa
Cuvitex.com
Savitie 12
33430 Ylöjärvi
www.cuvitex.com
Y-3178101-4
Asiakaspalvelun puhelinnumero:
+358 50 321 2720
Asiakaspalvelun sähköpostiosoite:
info@cuvitex.com
Asiakaspalvelun aukioloajat:
Maanantaista perjantaihin klo: 8.00-18.00
1. Yleiset ehdot
Tästä WellSmell.fi -sivustosta vastaa Cuvitex.com / Indoor Health Master Team Oy (Y-3178101-4). Tässä yhteydessä lueteltuja toimitus- ja sopimusehtoja sovelletaan Cuvitex.com verkkokaupan ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa. Cuvitex.com verkkokaupalla on oikeus päivittää näitä toimitus- ja sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta, joten tutustuthan toimitus- ja sopimusehtoihimme joka kerta etukäteen, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme. Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkinahintaa, johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä tai inhimillisestä virheestä.
Cuvitex.com ei vastaa vahingosta, joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä. Ylivoimaisena esteenä pidetään sellaista ennalta arvaamatonta seikkaa tai olosuhteiden muutosta, joka on yrityksen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella. Cuvitex.com on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä viivytyksettä.
2. Asiakkaan tiedot ja tietosuoja
Cuvitex.com noudattaa Suomen ja EU:n lainsäädäntöä kuluttajakaupan, markkinoinnin ja mainonnan osalta.
Asiakas on velvoitettu luovuttamaan tilauksen yhteydessä yhteystietonsa, jotka sisältävät kuluttaja-asiakkaalta vähintään nimen, osoitteen ja puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen.
Tilauksen yhteydessä asiakkaiden antamat tiedot tallennetaan Cuvitex.com asiakasrekisteriin, jossa olevia asiakastietoja käsitellään luottamuksellisesti. Asiakastietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen. Cuvitex.com ei luovuta kerättyä asiakastietoa eteenpäin kolmansille osapuolille.
Tietosuoja-asetuksen mukainen tietosuojaseloste on nähtävissä osoitteessa Cuvitex.com. Asiakas voi tarkistaa itseään koskevat tiedot ottamalla yhteyttä Cuvitex.com asiakaspalveluun tai ottamalla yhteyttä sähköpostilla info@cuvitex.com. Voit lukea tietosuoselosteen tästä.
Käytämme verkkosivuillamme evästeitä (”cookies”), joiden avulla voimme analysoida ja kehittää verkkosivuston toimivuutta ja sisältöjä. Eväste on pieni, käyttäjän tietokoneelle lähetettävä ja siellä säilytettävä tekstitiedosto. Evästeet eivät vahingoita tietokonettasi tai tiedostojasi. Suurin osa selaimista mahdollistavat evästeiden hallinnan käyttäjän toimesta, esimerkiksi kytkemällä evästeet kokonaan pois käytöstä, hyväksymällä jokaisen evästeen erikseen sekä poistamalla tallennetut evästeet kovalevyltä. Keräämme tietoja mm. sivujemme kävijämääristä, suosituista sisällöistä ja sivuille ohjautumisesta Google Analytics –analytiikkatyökalun avulla. Palvelu tallentaa tietoa käynnistäsi evästeitä käyttämällä, kuten vierailun ajankohta, vieraillut sivut, sivulla vietetty aika, IP-osoite sekä vierailuun käytetyn laitteen käyttöjärjestelmän tyyppi. Evästeitä voidaan käyttää myös henkilökohtaisempien tuotesuositusten tarjoamiseksi asiakkaalle.
3. Hinnat ja kulut
Meistä riippumattomat muutokset, kuten raaka-ainehintojen, valuuttakurssien tai arvonlisäveron muutokset voivat nostaa tuotteiden hintoja ja muita kuluja. Kaikkiin hintoihin sisältyy arvonlisävero 24 %, mutta eivät sisällä toimituskustannuksia. Mikäli jokin edellä mainittu tuotteeseen vaikuttava hinta muuttuu, varaamme oikeuden muuttaa hintoja ja toimituskuluja vastaavalla summalla.
Jos Cuvitex.com -sivuston tuotteen hinnassa on verkkokaupan teknisestä tai inhimillisestä virheestä johtuen selvä hintavirhe, tuotetta ei tällöin myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo.
4. Toimittaminen ja toimituskulut
Tilauksen toimitusaika määräytyy tuotteiden toimitusaikojen sekä valittujen toimitustapojen mukaan. Yleensä otamme tilauksen käsittelyyn tilauksen saapumista seuraavana arkipäivänä ja toimitusaika määräytyy sen mukaan, onko tilattu tuote Suomen vai valmistajan varastossa. Toimitusaika-arviot on laadittu logistiikkayhtiöiden ja valmistajien antamien tietojen perusteella. Asiakas näkee toimitusaika-arvion tilauksen yhteydessä.
Asiakas saa tilauksesta vahvistuksen sähköpostiin. Kun olemme käsitelleet tilauksen, saa asiakas toimitusvahvistuksen sähköpostiinsa, jossa on myös lähetyksen seurantakoodi. Asiakas vastaa, että annetut yhteystiedot ovat tilauksessa oikein.
Cuvitex.com myy tuotteensa verkossa. Cuvitex.com verkkokauppa voi myydä yksittäisiä tuotteita outlet-hintaan. Outlet-tuotteet ovat yleensä asiakaspalautuksia, esittelykäytössä olleita tuotteita.
Jos jokin tilauksen tuotteista on loppunut Suomen tai valmistajan varastosta, olemme asiakkaasen yhteydessä henkilökohtaisesti.
Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut Suomeen tai EU-maihin. Toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan.
5. Maksaminen
Cuvitex.com verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
6. Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16) Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
7. Noutamaton paketti
Lähetyksistä, joita ei noudeta määrätyssä ajassa, veloitamme palautuksesta aiheutuneet todelliset toimitus-, palautus- ja käsittelykustannukset.
8. Palauttaminen ja vaihto-oikeus
Kaikilla tuotteilla on 14 vuorokauden kuluttajasuojalain mukainen vaihto- ja palautusoikeus avaamattomille, käyttämättömille ja myyntikelpoisille tuotteille. Palautuksesta on tehtävä kirjallinen palautusilmoitus viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta tai sopimuksen tekemisestä osoitteeseen info@cuvitex.com.
Palautettavat tuotteet tulee pakata huolellisesti.
Palautuksen tai tuotteen vaihdon maksaa asiakas. Jos palautuksesi on reklamaatio tai jos sait väärän tuotteen, palautus- tai toimituskuluja ei veloiteta. Näissä tapauksissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Tuotteet tulee olla alkuperäisessä kunnossa, tuotelaput tulee olla tuotteessa kiinni ja tuotteet tulee palauttaa alkuperäisissä laatikoissa. Palautus tulee tehdä seurantakoodilla, että paketin pystyy jäljittämään, jos se katoaa. Cuvitex.com vastaa lähetyksistä, kunnes asiakas noutaa paketin postista ja asiakas vastaa paketista, kunnes paketti saapuu Cuvitex.com tiloihin.
Palautus osoitteseen:
Asiakaspalautus
Cuvitex.com
Savitie 12
33430 Ylöjärvi
Puh. +358 50 321 2720
9. Kuljetusvauriot
Älä ota vastaan toimitusta, mikäli tuotteen lähetyspakkaus on vaurioitunut. Jos otat vastaan vaurioituneen pakkauksen, ota kuvia pakkauksen vaurioista. Tarkasta tuote, kun olet purkanut sen pakkauksesta havaitaksesi mahdolliset vauriot. Ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian. Ilmoittaessasi vahingoista pyydämme sinua lähettämään sähköpostia ja kuvia pakkauksista ja vahingoittuneesta tuotteesta, mieluiten eri kulmista.
10. Maksun palautus
Tuotteen maksun palautus reklamaation tai palautuksen yhteydessä tapahtuu samalla maksutavalla, jota käytettiin tilauksen tekohetkellä.
Palautamme tuotteiden summan asiakkaalle muutaman arkipäivän kuluessa, kun paketti on saapunut tiloihimme. Maksuvälittäjän kautta menevät palautukset kestävät noin 7 pankkipäivää.
11. Reklamaatio
Jos asiakas saa viallisen tuotteen, tuote puuttuu tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Reklamaatioilmoitus läheteään osoitteseen info@cuvitex.com. Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti.
Reklamaatioilmoituksesta tulee selvitä tilausnumero ja tilaajan nimi. Kun reklamaation käsittely on valmis, ilmoitamme tästä asiakkaalle. Jokainen reklamaatio käsitellään tapauskohtaisesti.
Mikäli tarvitset lisää apua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Jos kuluttajalla on ongelmia verkossa ostaman tuotteen tai palvelun suhteen, eikä ongelmia voida ratkaista myyjäyrityksen kanssa, kuluttajalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan www.kuluttajariita.fi ratkaistavaksi tai Euroopan komission sivuston kautta http://ec.europa.eu/odr . Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttajan tulee ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan, www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta. Lisätietoja Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivustolla www.kkv.fi.
Cuvitex.com ja asiakkaan välistä sopimusta koskevat mahdolliset riita-asiat, mikäli niistä ei päästä sopimukseen, ratkaistaan Pirkanmaan käräjäoikeudessa.
12. Asiakaspalvelu
Tavoitteenamme on vastata asiakkaiden kysymyksiin sähköpostitse 24 tunnin sisällä kysymyksen vastaanottamisesta. Aikatavoite koskee arkipäiviä, ja tilauksia koskevia asioita. Käsittelyaika voi olla pidempi tietyissä asiakaspalveluasioissa, kuten reklamaatiot, kuljetuskysymykset jne.
13. Force Majeure
Cuvitex.com ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä, eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.
Ylivoimaisena esteenä voidaan pitää mm. viranomaisten toimenpiteitä, säädettyä tai muutettua lakia, työmarkkinariitaa, saartoa, tulipaloa, tulvaa, sabotaasia tai muuta suurta haittaa aiheuttavaa onnettomuutta tai viranomaisten päätöksiä, jotka vaikuttavat markkinoihin ja tuotteisiin negatiivisesti, esim. rajoitukset, varoitustekstit, myyntikiellot, epänormaali markkinatilanne jne.